MAAŞ BİLGİLERİNDE DEĞİŞİKLİK İŞLEMLERİ , UYULMASI GEREKEN KURALLAR VE ÖRNEK FORM VE BELGELER HK
Şuhut İlçe Milli Eğitim Müdürlüğümüze bağlı tüm Okul ve Kurumlarımızın her ay personel maaş değişikliklerini ilgili ayın en geç 6. Gününe kadar Müdürlüğümüzün Muhasebe Servisine evraklarını elden teslim etmeleri, ayrıca değişiklik evraklarını her ay düzenlerken ikişer nüsha olarak getirmeleri ve evrakları düzenlerken aşağıdaki kurallara uygun şekilde tanzim edilmesi gerekmektedir.
Gereğini Önemle Rica Ederim.
Eklere ulaşmak için tıklayınız
Niyazi YAŞA
Şube Müdürü
- PERSONELİN KADEME TERFİSİ BİLDİRİLİRKEN EKLENECEK EVRAKLAR :
1-) Maaş Durumunda Değişiklik Olan Personel Bildirim Formu (2 adet)
2-) Kademe Terfisi Sağlananlara Ait Form ( 2 adet )
PERSONELİN DERECE TERFİSİ BİLDİRİLİRKEN EKLENECEK EVRAKLAR :
1-) Maaş Durumunda Değişiklik Olan Personel Bildirim Formu ( 2 adet )
2-) İl Milli Eğitim Müdürlüğünden Gelen Derece Terfi Onayı (Eğer kişinin derece terfisi İlden gelmediyse beklenecek ve geldiği zaman işleme alınacaktır.) ( 2 adet )
PERSONELİN AİLE DURUM BİLGİSİ DEĞİŞİKLİKLERİNDE EKLENECEK EVRAKLAR :
1-) Maaş Durumunda Değişiklik Olan Personel Bildirim Formu ( 2 adet )
2-) Aile Durum Bildirimi Formu ( 2 adet )
3-) Eş ve Çocuk Bilgileri Değişiklik Formu ( 2 adet )
PERSONELİN ÜCRETSİZ İZİN BAŞLAMA-DÖNÜŞ BİLGİSİ DEĞİŞİKLİKLERİNDE EKLENECEK EVRAK:
1-)Maaş Durumunda Değişiklik Olan Personel Bildirimi Formu ( 2 adet )
2-) Ücretsiz izin başlama-dönüş onayı ( 2 adet )
3-) İlgili personelin şahsi dilekçesi. ( 2 adet )
PERSONELİN ASKERLİK BAŞLAMA-DÖNÜŞ BİLGİSİ DEĞİŞİKLİKLERİNDE EKLENECEK EVRAKLAR:
1-) Maaş Durumunda Değişiklik Olan Personel Bildirimi Formu ( 2 adet )
2-) Askerlik Başlama-Dönüş Onayı( 2 adet )
3-)Askerlik Terhis Belgesi Örneği ( 2 adet )
4-) İlgili Kişinin Şahsi Dilekçesi ( 2 adet )