ŞUHUT İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
2016-2017 ÖĞRETİM YILI
5. DENEME SINAVI İŞ AKIMI(YGS)
1) SINAV TARİHİ SAATİ VE SÜRESİ:
12. Sınıf Deneme Sınavı 7.03.2017 Salı, Saat: 09.30 Süre:160 dk.
(İlçe Genelinde Bütünlüğün Sağlanması Açısından Deneme Sınavı Belirtilen Tarih ve Saatte Yapılacak Olup, Okullar Tarih ve Saate Uyacaklardır.)
2) SINAVA KATILACAK ÖĞRENCİLER:
İlçe düzeyinde ve 12. sınıf öğrencileri (daha önceden bildirilen öğrenci sayıları)
S.No |
İlçe |
Kodu |
Kurum |
12.Sınıf |
1 |
ŞUHUT |
973965 |
Karaadilli Çok Programlı Anadolu Lisesi |
15 |
2 |
ŞUHUT |
116527 |
Şuhut Anadolu İmam Hatip Lisesi |
19 |
3 |
ŞUHUT |
966492 |
Şuhut Anadolu Lisesi |
98 |
4 |
ŞUHUT |
962538 |
Şuhut Hamza Paşa Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi |
92 |
5 |
ŞUHUT |
760356 |
Şuhut Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi |
50 |
6 |
ŞUHUT |
116515 |
Şuhut LİMAK Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi |
52 |
7 |
ŞUHUT |
116503 |
Şuhut Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi |
60 |
8 |
ŞUHUT |
757869 |
Şuhut Zafer Anadolu Lisesi |
75 |
|
|
|
ŞUHUT GENEL TOPLAM |
461 |
3) ÖĞRETMENLERİN GÖREVLENDİRİLMESİ:
Okul müdürlükleri sınav salonlarında, sınav saatlerinde dersi olan öğretmenleri görevlendirecekler; Teneffüsler nedeni ile herhangi bir kopukluk yaşanmaması için gerekli önlemleri alacaklardır. Öğrencilerin dikkatini dağıtacak her türlü davranıştan kaçınılması noktasında gerekli tedbir ilgili salon görevlilerince alınacaktır.
Kitapçıklar iki gruptan (A ve B) oluşması nedeniyle öğrencilerimizin aynı kitapçık türünde bir arada oturtulmaması yönünde sınıf içerisinde gerekli tedbir alınacaktır.
Sınavın gerçekleştirilmesinde, öğrencilerin cevap kâğıtlarını kodlamalarında (Eksik/Yanlış kodlamalarda) ve cevap kâğıtlarının öğrencilerden eksiksiz olarak teslim alınmasında okul müdürü ve salonda görev alanlar sorumlu tutulacaklardır.
4) EĞİTİM – ÖĞRETİMİN DEVAMI HUSUSU:
Öğleden sonra Eğitim – Öğretime devam edilecektir.
5) OKUL MÜDÜRLÜKLERİMİZİN YAPACAKLARI İŞLER:
a- Soru kitapçıklarının aşağıda belirtilen tarihlerde alınmasını sağlamak.
b- Öğrencilerin sınav günü, sınava katılımının sağlanması konusunda gerekli tedbirlerin alınmasını sağlamak.
c- Sınavdan sonra 12. Sınıf düzeyindeki optik formları alanlarına göre ayrılmasını sağlamak.
d- Sınavın sağlıklı bir şekilde yürütülmesi için tüm tedbirleri almak ve sınavı verilen zamanlarda uygulatmak.
6) SINAV EVRAKLARININ ALINMASI VE TESLİMATI.
a. SINAV EVRAKLARINI ALMA VE TESLİM ETME PLANLAMASI
Merkez Ortaöğretim Okullarımızın sınav evrakları 7.03.2017 Salı tarihinde saat 08:00’den itibaren dağıtım merkezi olan Çağrı Kırtasiye tarafından okullara teslim edilecek ve sınav yapıldıktan sonra cevaplanan optik formlar Okul Müdürlükleri tarafından Sınıflarına göre paketleyip yine aynı gün mesai bitimine kadar dağıtım merkezi olan Çağrı Kırtasiye tarafından okullardan teslim alınacaktır.
Karaadilli Çok Programlı Lisesi sınav evraklarını 7.03.2017 Salı tarihinde sabah saat 08:00’de Okul Müdürü tarafından dağıtım merkezi olan Çağrı Kırtasiyeden teslim alınacak ve Sınav yapıldıktan sonra cevaplanan optik formları Sınıflarına göre paketleyip yine yetkili Çağrı Kırtasiye ’ye aynı gün mesai bitimine kadar teslim edeceklerdir.
7) SINAVDA KULLANILACAK OKUL VE SINIF KODU.
Sınavlarda öğrencilerimizin optik form doldurma alışkanlığını pekiştirmek için kullanılacak optik form üzerinde bulunan T.C. Kimlik Numarası, Öğrenci No, Sınıf/Şube, Ad Soyad, Kitapçık Türü ve Okul Kodu bölümlerinin mutlaka doldurulması sağlanacaktır.
Sınav sonuçlarına göre okulların durumu değerlendirmesinde kullanılacak Okul Kodu bölümü her okulun kendi İLSİS kodu ile doldurulacaktır.
Bu konuda ilgili tüm tarafların görüş ve önerileri için aşağıdaki iletişim yolları sürekli açık tutulur.
İlçe Milli Eğitim Telefon : 0272 718 17 63
Çağrı Kırtasiye İşyeri : 0272 718 21 11
Çağrı Kırtasiye Cep : 0505 830 93 21